top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תVadim Ananich

קורס ספרות גברים: איך להיות ספר גברים מבוקש בשנה אחת בלבד

עודכן: 1 במאי



קורס ספרות גברים weins barbershop by barbershop  ברבריה חיפה צציס צ'צ'יס
ספרות גברים - מקצוע רווחי לכל החיים

קורס ספרות גברים הפך בשנים האחרונות למוצר מאוד פופולארי. הרי שיותר ויותר גברים ונשים כאחד רוצים להיכנס למקצוע הנחשק הזה. יש כאלה שפונים להייטק בחיפוש אחר משכורת שמנה, ויש כאלה שעובדים בידיים, עם מספריים ומכונה, ומרוויחים את אותו השכר הנחשק.


זה לא סוד, לימודי עיצוב שיער הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות בעיקר בגלל הרף כניסה הנמוך. מניסיון אוכל לומר כי כל אחד יכול להיות ספר, אבל לא כל אחד יהפוך לספר מעולה שהתור אליו הוא חודש וחודשיים קדימה.


בכתבה זו אביא בפניכם את כל הסודות איך להפוך לספר גברים מצליח תוך שנה אחת בלבד, בלי לשלם על קורס ספרות גברים מחיר גבוה מדיי.


ראשית חשוב להבין, אני לא הולך להשלות אתכם, כדי להיות ספר טוב עד מצויין, חייבים לעבוד קשה. ככה שמשימה לעבור את הדרך הזו בשנה אחת, נראית לא פשוטה בכלל, אבל…אין דבר העומד בפני הרצון ולכן זה בהחלט אפשרי.


איך בוחרים קורס ספרות גברים


קודם כל נתחיל בהכשרה. קורס ספרות גברים חייב להיות איכותי ומעמיק. אבל איך נדע לזהות אחד כזה, אתם שואלים?! אז הנה לכם כמה פרמטרים.


  1. חשוב שהכשרה תציע מספיק שעות לימוד. אם הקורס יורד מ25-27 שעות פרקטיקה, כנראה שכדאי לוותר על תענוג כזה.

  2. תבדקו את מי שהולך להעביר לכם את הקורס. איפה הוא למד? כמה שנות ניסיון יש לו? האם הוא פעיל ברשתות חברתיות (כן, זה חשוב היום) ועוד ועוד.

  3. אם הקורס שתעברו עובר בקבוצות קטנות או גדולות? הרי שאם יש קבוצות גדולות של 5 משתתפים ומעלה, למדריך שלכם לא יהיה יותר מדי זמן להקדיש לכם

  4. תקראו תגובות של תלמידים שלמדו במקום אליו אתם מכוונים. הכי פשוט, אם יש אנשים שכבר למדו בו, הם כנראה רשמו תגובות על הקורס הנ"ל. תקראו, אני בטוח כי תמצאו שם לא מעט מידע

  5. כמה עולה קורס ספרות גברים שאתם מתכננים לעבור? תשאלו עצמכם את השאלה הזו ותענו באופן כנה, האם זה נשמע לכם זול מדיי או יקר מדיי? חשוב להבין את הנושא הזה. אם עלות הלימודים היא מתחת לממוצע בשוק באופן משמעותי, תחשבו שוב האם כדאי לכם ללמוד שם. הרי שהכלל "איכות\עלות" עובד גם במקרה הזה. ואולי דוקא הקורס שלכם יקר מדי ביחס לשוק ובמקרה הזה הוא עלול להיות פשוט מפורסם טוב מדי ובפועל לא יהיה שווה את הכסף שתוציאו עליו.








מה זה להיות ספר גברים ואיך מוצאים לקוחות


אז אחרי שחקרתם קצת על היצע הקורסים בנושא ספרות גברים והלכתם ללמוד, מגיע השלב המשמעותי ביותר - העבודה. אתם חייבים להבין משהו, בלי עבודה ותרגול, כל קורס שתעברו לא שווה כלום, גם אם זה הקורס הטוב ביותר עלי אדמות. פשוטו כמשמעו. תתחילו לעבוד ולתרגל. קורס ספרות גברים יקנה לכם כלים, אך את הניסיון תצטרכו לרכוש בעצמכם. אז איך עושים את זה אתם שואלים? הנה לכם כמה טיפים מה צריך לעשות על מנת לצבור קהל לקוחות ראשוני:


  1. ראשית תתחילו לדבר על זה עם כולם. תכינו לכם "נאום מעלית" שמטרתו תוך שלוש שניות להסביר ולענות על השאלה "מה אתה עושה בחיים?". שימו לב, אם תענו "אני ספר גברים", שואל השאלה "מדפדף" אתכם באותו הרגע. זה לא מעניין. תמציאו לעצמכם תשובה שתעניין! אותו. הצלחתם בזה, כל השאר הוא יעשה כבר לבד. ישאל אתכם את השאלות הנכונות. לדוגמא, כשהייתי בתחילת דרכי, כל פעם ששאלו אותי מה אני עושה בחיים, הייתי עונה "אני עושה גברים יפים יותר". זאת תשובה שאוטומטית מעוררת עניין וכבר השואל לא ידלג עליי, אלא ישאל את השאלה הבאה שלו - "מה זה אומר בדיוק?". כאן אני מביא את כישוריי באמנות השכנוע והאדם הזה הופך להיות הלקוח שלי.

  2. מדיה חברתית רבותיי. יש לדבר הזה כח עצום. פשוט תתחילו לפרסם פוסטים, עבודות ראשוניות שלכם, כל המחשבות שלכם על עבודה החדשה שלכם. תייצרו עניין. והכי חשוב - תציעו. חייבת להיות הצעה קונקרטית בפרסומים שלכם. כשיש הצעה, אדם הקורא אותה מחליט בשביל עצמו האם זה מתאים לו או לא וככה הסיכוי שהוא ייענה להצעתכם יהיה גבוה יותר משמעותית.

  3. פרסום ממומן זה נחמד, אבל רק אם עושים אותו נכון. לא מעט אני רואה ספרים בתחילת דרכם שעושים את הטעות הזו. הם סיימו קורס ספרות גברים ובגלל שהם לא יודעים מאיפה מביאים לקוחות ראשוניים, הם שמים איזה פוסט גנרי אם התמונה של העבודה השנייה או השלישית שלהם ומתחילים לפרסם אותה באינסטגרם או טיקטוק בכסף, כלומר פרסומת ממומנת. משמעות הדבר, הם מביאים את הכסף שלהם מתנה לטיקטוק או לחברת "מטא" או בשמה היותר נודע - פייסבוק. זה לא מעניין חברים. העבודות שלכם יוכל להעריך רק אדם שמבין בזה. הלקוח הפוטנציאלי שלכם, רמת הידע שלו בעולם הספרות גובלת באפס ולכן אתם חייבים לכתוב הצעה קונקרטית ומעניינת בפרסום שלכם. אתם חייבים להעביר סיפור כלשהו בהצעה שלכם כדי שיעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

  4. תשפרו את הנוכחות הדיגיטלית שלכם. בכל מקום אפשרי שרק ניתן, תשימו את הכתובת שלכם, את הטלפון, את האתר במידה ויש לכם, את שעות הפעילות המעודכנות, כל המידע שרק אפשר על מנת שאם הלקוח שלכם כבר התעניין בכם, שלא יישארו לו שאלות שלא קיבל עליהן תשובה. המידע הזה חייב להיות בכל מקום. דוגמא מאוד טובה היא גוגל או אפליקציית איזי. תשפרו את הנוכחות שלכם בפלטפורמות האלה כמה שיותר. זה שווה זהב, תאמינו לי.

  5. תבקשו מכל מי שרק אפשר להשאיר לכם ביקורת חיובית בגוגל, פייסבוק ואפליקציית איזי. אבל בעיקר בגוגל. זה כשלעצמו יביא לכם חצי מהלקוחות שלכם בתחילת דרככם לפחות ואני לא מגזים לרגע. יש לדברים האלה כוח אדיר ומי שמחפש ספר גברים בחיפה, בנתניה או בתל אביב, קודם כל יילך לבדוק את זה בגוגל ומי שיהיה הכי רלוונטי עם דירוג הגבוה ביותר, הוא זה שיזכה בלקוח הזה. נקודה!


אני די בטוח שאם תתחילו לעשות בעקביות את הדברים הנ"ל, אתם תזכו בלקוחות ראשוניים תוך זמן דיי קצר. מה שחשוב הוא, זה לא להפסיק לעולם וכל הזמן לשפר ולשפר ואתם תראו תוצאות, בהבטחה.


קורס ספרות גברים שהגיע לסיומו weins barbershop  ברבריה חיפה צציס צ'צ'יס
בהצלחה לעוד תלמיד שלנו שיוצא לקרוע את עולם הספרות גברים

אז איך הופכים מעוד ספר לספר גברים הכי מבוקש בעיר


אז אחרי שקיבלתם את הלקוחות שלכם, מתחיל שלב לא פחות משמעותי במסע שלכם שנקרא "ספר מבוקש בשנה אחת בלבד". כעת עליכם להפוך את הלקוחות שלכם ללקוחות קבועים ונאמנים. משימה לא פשוטה, כבר אומר, אך ברת ביצוע. כאן למטה אני ארכז לכם מספר דגשים שאם תצמדו אליהם, היומן שלכם יהיה מפוצץ עד אפס מקום ואתם תשיגו את המטרה שלכם די בקלות ומהר:


  1. שירות חברים. תתחילו לתת שירות שהוא מעבר למצופה. אם להיות כנה, לא משימה קשה מדיי בתחום שלנו. תצאו מהגדה הזו של "מספרת גברים בישראל". בואו רגע נדבר דוגרי - הרמה בארץ בתחום השירות היא די נמוכה, ככה שאם תרצו לתת שירותWOW, תצטרכו להתאמץ רק טיפה מעבר למה שכולם עושים. והלקוחות שלכם יוקירו לכם תודה בכך שיחזרו אליכם שוב ושוב.

  2. תתחילו לרשום אנשים מראש, כבר בסיום התספורת. אם מישהו היה רק נותן לי את העצה הזו ביום שבו התחלתי לספר, זה היה מקצר לי תהליך התקדמות בצורה משמעותית. הנה למה זה עובד בצורה יוצאת מן הכלל. תתארו לכם שכרגע סיימתם לספר לקוח ואתם מציעים לו להירשם לתור הבא. הוא מסרב בנימוס כי כאלה אנחנו, לא אוהבים להתחייב. אחרי זה אתם מציעים לעוד לקוח והוא שוב מסרב (אגב, תגידו להם שניתן לבטל בכל עת ואתם לא תכעסו עליו. זה יוריד את מפלס הסירובים בנושא הזה משמעותית). ואחרי זה לעוד לקוח והוא דוקא יסכים ויירשם לתור הבא שלו כבר במעמד סיום התספורת כי הוא מעדיף לקבוע דברים מראש. ככה אתם תעשו כל יום עם כולם! ולאט לאט היומן שלכם יתחיל להתמלא. אתם יודעים מה יקרה עם הלקוחות שלכם שסירבו בהתחלה להירשם מראש, אחרי שישמעו שפחות ופחות מקומות פנויים יש ביומן שלכם? הם גם יתחילו להירשם מראש, כי כבר לא תהייה להם ברירה והם ירצו להסתפר ביום שהם רוצים ובשעה שהם רוצים. והנה לכם, תוך 3-4 חודשים אתם עם יומן מלא לחודש קדימה.

  3. כל הזמן תשפרו את היכולות המקצועיות שלכם. תקחו עוד קורסים. בין אם זה לימודי עיצוב שיער או קורס לספרות גברים מתקדמת או אפילו לימודי ספרות גברים אונליין. כל דבר הולך, העיקר להשתפר. הרי בסופו של דבר, תספורת גבר היא המוצר שלכם ואם המוצר לא טוב, הלקוחות יפסיקו לקנות אותו.


אז הנה סיפרתי לכם את הסודות הכמוסים ביותר שהרבה יודעים, אבל מעט מיישמים. אני יודע במאת אחוזים שאם תעשו הכל לפי השלבים הנ"ל, אתם תגיעו ליומן מלא תוך שנה בלבד. הוא יתמלא בהתחלה לחודש ואז לחודשיים ואז תתחילו לאבד לקוחות, כי הם לא ימצאו תור פנוי אצלכם ויעזבו לספר אחר. את השלב הזה אגב גם צריך לעשות בחוכמה על ידי העלאת מחירים, אבל זה כבר בכתבה הבאה. שיהיה לכם בהצלחה ותזכרו - קורס ספרות גברים לומדים ממקצוענים בלבד שיש להם תוצאות להתרברב בהן, אז תבדקו את אקדמיה לספרות גברים קלאסית של רינגו בחיפה. אנחנו עשים קורסים לספרות גברים לכל הרמות ונעזור ונעביר לכם את כל הידע הרשום כאן באופן פרונטלי ואישי. שיהיה בהצלחה!



49 צפיות0 תגובות
bottom of page